یادداشتهای دخترانه یک نوجوان

ساخت وبلاگ

کارتون چوبین یکی از کارتونهایی بوده که ظاهراً بچه های کمی از ما بزرگتر توی کودکی آن را به دفعات می دیدند ! و به نظر می رسد که این کارتون نقش خاصی در کودکی آنها داشته است !

حالا بعد از این همه سال کاشف به عمل اونده که ما اصل داستان که پیدا کردن مامان چوبین بوده را ندیدیم ! ظاهراً مامان این چوبین شئونات اخلاقی را رعایت نکرده !

به هر حال پس از رسوایی مامان سوباسو اوزارا در کارتون فوتبالیستها و دوقلوهای افسانه ای که اصلاً ظاهراً خواهر و برادر نبودند حالا نوبت به چوبین رسیده ! عکس مامان چوبین را ببینید !

مامان چوبین

یادداشتهای دخترانه یک نوجوان...
ما را در سایت یادداشتهای دخترانه یک نوجوان دنبال می کنید

برچسب : چوبین, نویسنده : نوجوان dokhtarane بازدید : 3116 تاريخ : سه شنبه 27 تير 1391 ساعت: 16:15

توی یکی از پستهای قبلی گفتم که مالدیو خیلی جای قشنگی است ! حالا که بیشتر رفتم تو اینترنت عسکهای مالدیو را دیدم، کمی بیشتر خوشم اومد ! این عکسها را شما هم ببینید.

مالدیو

مالدیو

مالدیو

یادداشتهای دخترانه یک نوجوان...
ما را در سایت یادداشتهای دخترانه یک نوجوان دنبال می کنید

برچسب : مالدیو, نویسنده : نوجوان dokhtarane بازدید : 2527 تاريخ : دوشنبه 26 تير 1391 ساعت: 23:30

خب طبیعی است، کسی که تازه چند روز است بلاگ نویسی را شروع کرده از نظرات تو وبلاگش ذوق زده بشه ! البته فکر نکنید که این نظرات اسپم که یک پیغام را توی چند صد تا وبلاگ به عنوان کامنت می ذارن را نظر حساب کردم ! نه در این حد تشخیص می دهم که کدام نظر اسپم است و کدام یک واقعی !

اما خلاصه همین چند تا نظر واقعی مرتبط با نوشته های آماتوری من خیلی امیدوار کننده است

یادداشتهای دخترانه یک نوجوان...
ما را در سایت یادداشتهای دخترانه یک نوجوان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نوجوان dokhtarane بازدید : 781 تاريخ : دوشنبه 26 تير 1391 ساعت: 23:22

ما ایرانی ها تا مالدیو را می شنویم یاد  تیم فوتبالش می افتیم ! همان تیمی که ده تا ده تا از ایران گل می خورد ! البته فکر کنم اگر حالا با مالدیو بازی کنیم دیگر از آن اتفاقات نیفتد ! اما به هر حال به همین دلیل تصور ما ایرانی ها از مالدیو کمی دور از واقعیت است.

مالدیو کشوری است جزیره‌ای که در اقیانوس هند واقع در در جنوب غربی هند قرار گرفته است. پایتخت مالدیو، ماله است. جمعیت این کشور تقریباً ۳۲۸ هزار نفر و واحد پول آن روفیه مالدیو است.

زبان رسمی این کشور دیوهی نام دارد که زبانی هند و اروپایی است و همانندی‌هایی با زبان سینهالی قدیم دارد. مردم آن از قوم مالدیوی هستند که تبارشان به مردم سری‌لانکا و هند (آمیخته آریایی و دراویدی) می‌رسد و رگه‌هایی از اعراب نیز در میان آن‌ها وجود دارد. هم زبان و هم مردم آن با نام دیوِهی نامیده می‌شوند که واژه دیبـِجات و دیباجات که در فارسی و عربی در قدیم برای مالدیو به کار می‌رفت نیز شکلی از همین واژه دیوهی است.

دین رسمی این کشور اسلام است و پیروی از دیگر ادیان در ملأ عام ممنوع و قابل پیگرد قانونی است. مالدیو در سال ۱۹۶۵ از بریتانیا مستقل شد.

مالدیو هم از نظر جمعیت و هم مساحت کوچک‌ترین کشور قاره آسیا است. زمین‌های این کشور به طور میانگین ۱٫۵ متر از سطح دریا ارتفاع دارند و بنابر این کم‌ارتفاع‌ترین کشور جهان به‌شمار می‌آید. بلندترین نقطه این کشور تنها ۲٫۴ متر ارتفاع دارد. ماله، پایتخت مالدیو ۱۰۴ هزار نفر جمعیت دارد و به طور سنتی محل اقامت شاه و تاج‌گذاری‌ها بود.

جزایر مالدیو از مکان‌های جذاب برای غواصان است و ایستگاه‌های غواصی زیادی در این جزایر وجود دارد.

اخیراً خیلی از آژانسهای مسافرتی ایرانی، تورهای مالدیو می گذارند ! طبیعت بکر و زیبا، دریافت ویزا تقریباً سهل از جمله مزایای مالدیو است.

یادداشتهای دخترانه یک نوجوان...
ما را در سایت یادداشتهای دخترانه یک نوجوان دنبال می کنید

برچسب : مالدیو,سفر, نویسنده : نوجوان dokhtarane بازدید : 717 تاريخ : دوشنبه 26 تير 1391 ساعت: 13:27

اگه بگم از سوسک نمی ترسم؛ دروغ گفتم ! اما دیگران فکر می کنند من از سوسک می ترسم چون احساس می کنم، سوسک امنیت من را تهدید می کند ! به همین دلیل به من می گن «سوسک نمی خوردت که !» این را خودم هم می دانم ! اما حس بدی به سوسک دارم ! خب چی کار کنم ! از سوسک متنفرم !

اگر می فهمیدم این سوسک را چه کسی به زندگی شهری اورده ! حتماً یه بلایی سرش می آوردم !

جالبه که باید کلمه کلیدی این پست را هم سوسک بذارم !

یادداشتهای دخترانه یک نوجوان...
ما را در سایت یادداشتهای دخترانه یک نوجوان دنبال می کنید

برچسب : سوسک, نویسنده : نوجوان dokhtarane بازدید : 759 تاريخ : پنجشنبه 22 تير 1391 ساعت: 15:37

 امروز خیلی اتفاقی به یک فایلی از گوگل رسیدم، که در مورد پر جستجو ترین کلمات تو کشورهای مختلف حرف زده بود! طبیعتا! بخشهای مربوط به اوگاندا برام جالب نبود ! من دنبال ایران بودم !

برام جالب بود که چه کلماتی زیاد سرچ می شن ! به این لیست نگاه کنین :

دانلود

دانشگاه

بازی

عکس

فیلم

دانشگاه آزاد

دانلود آهنگ

یادداشتهای دخترانه یک نوجوان...
ما را در سایت یادداشتهای دخترانه یک نوجوان دنبال می کنید

برچسب : دانلود, نویسنده : نوجوان dokhtarane بازدید : 894 تاريخ : پنجشنبه 15 تير 1391 ساعت: 7:06

 این داستان خانم س س معلم فیزیک ما هم خیلی جالبه ! که حیفم اومد تعریف نکنم !

این خانم س س ! جوانترین معلم مدرسه ما بود. بنده خدا زنگ آخر با ما کلاس داشت ! و بعد از پایان کلاس یادش رفت که موبایل را ببرد ! از قضا موبایل هم دست یکی از بچه های شر کلاس افتاد. اونم شروع کرد اس ام اس دادن به به اونایی تو phonebook خانم س س که به از اسمشون تشخیص می داد کی هستن ! خلاصه هر چی حرف بیربط بود می زد ! بعضی از اونها هم جواب می دادن و این هم جواب های بیربط دیگه ای می داد. بنده خدا وقتی برگشته بود دنبال موبایلش اون را تو کلاس پیدا نمی کنه ! این رفیق ما هم بعد از تقریباً یک ساعت موبایل را تو اتاق مدیر آموزشی مدرسه جاساز کرد ! که مثلاً اونجا بوده و نفهمیده !

خلاصه ماجرایی بود ! ما اسمش را بین بچه ها گذاشتم داستان س س !

یادداشتهای دخترانه یک نوجوان...
ما را در سایت یادداشتهای دخترانه یک نوجوان دنبال می کنید

برچسب : بامزه, نویسنده : نوجوان dokhtarane بازدید : 5273 تاريخ : دوشنبه 26 تير 1391 ساعت: 13:16

این بار عکسهای جالبی با موضوع جالبتری انتخاب کردم ! بزهای زبان دراز ! کلاً بزهای بامزه !

بامزه

 ادامه مطلب را ببینید ...

یادداشتهای دخترانه یک نوجوان...
ما را در سایت یادداشتهای دخترانه یک نوجوان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نوجوان dokhtarane بازدید : 1532 تاريخ : چهارشنبه 14 تير 1391 ساعت: 11:36

ماجراهای تن تن را خیلی دوست دارم ! چه اون کتابهای قدیمی و چه فیلم جدیدی که آقای اسکورسیزی ساخته ! کلاً خیلی خوبه !

تن تن

تن‌تن شخصیتی خیالی و شخصیت اصلی داستان‌های تصویری ماجراهای تن‌تن و میلو است. او خبرنگاری خوش قلب و جوان بلژیکی است (همچنین وی خلبانی توانمند و جنگجوی متبحری نیز هست) که در یک سری ماجراهای جذاب و خطرناک قرار می‌گیرد. وی قهرمان اصلی مجموعه داستان‌های تن‌تن است و از این روی اغلب موضوعی اتفاقی که اکثرا مربوط به کار خبرنگاری وی می‌شود وی را در سیر اتفاقاتی عجیب، توطئه‌های پی در پی و اکتشافات بزرگی قرار می‌دهند.

کتاب تن تن

یادداشتهای دخترانه یک نوجوان...
ما را در سایت یادداشتهای دخترانه یک نوجوان دنبال می کنید

برچسب : کتاب, نویسنده : نوجوان dokhtarane بازدید : 763 تاريخ : دوشنبه 12 تير 1391 ساعت: 12:21

توی یک وبلاگ این مطلب را دیدم و خوشم آمد ! شما هم بخوانید !

به دلایل مختلف، تحصیل در خارج از کشور خصوصاً در کشورهای اروپایی جذابیت ویژه ای برای ما ایرانیها دارد. برخی شاید چون شانس ادامه تحصیل تو ایران را ندارند، برخی شاید چون قصد مهاجرت دارند ترجیح می دهند در یک دانشگاه بین المللی درس بخونن و ... توی این مطلب سعی کردم 3 پیشنهاد برای ادامه تحصیل در خارج یا دریافت مدرک بین المللی از ایران را معرفی کنم. اگر شما هم مثل من این روشها را با دوستانتون به اشتراک بذارین (با فوروارد کردن این ایمیل، انتشار اون روی وبلاگتون و ...) کمک بزرگی به این افراد کردید.

1- اگر سرعت اخذ پذیرش، هزینه پایین، اطمینان از دریافت بورس و پذیرش و همین طور مورد تایید بودن دانشگاه در وزارت علوم ایران برای شما مهم است، می تونید دانشگاه مدیترانه شرقی در قبرس را در صدر لیستتون قرار بدید. این دانشگاه تو ایران هم نمایندگی داره. این نمایندگی (www.aar-edu.com) همه کارهای اخذ پذیرش را انجام میده و چون تو لیست وزارت علوم هم هست برای آقایان معافیت تحصیلی هم خواهد داشت.

مزیتها : مورد تایید وزارت علوم - بدون نیاز به مدرک زبان و آیلتس و ... - پذیرش در تمام مقاطع از کارشناسی تا دکترا - سرعت بالا - اطمینان بالا از دریافت پذیرش و بورس تحصیلی برای شهریه در صورت مراجعه به نمایندگی ایران - نزدیکی به ایران - هزینه تحصیل و زندگی ناچیز - بدون نیاز به ویزا - شهری ساحلی و زیبا - دانشگاهی مدرن مورد قبول دانشگاه های آمریکایی برای مراحل بعدی

معایب : این دانشگاه اروپایی نیست و در ناحیه آسیایی قبرس قرار دارد.

موسسه اندیشه آفرینان (نماینده دانشگاه EMU در ایران و مورد تایید رسمی وزارت علوم که در سایت وزارت علوم معرفی شده) شماره تماس 02188977451 و 02188977452 آدرس سایت www.aar-edu.com 

2- برخلاف مورد قبل، این بار پیشنهادی برای آنهایی دارم که دنبال مدرک دانشگاهی نیستند، بلکه می خواهند یک Certificate بین المللی بگیرند. دوره های مجازی و تحت وب زیادی توسط کشورهای مختلف برگزار می شه که می تونین خیلی ساده تو اینترنت پیداش کنید. مثلاً اگر دنبال یک مدرک MBA هستید عبارت Virtual MBA Programs را در گوگل جستجو کنید. پس از انتخاب مرکز مورد نظرتون تنها کافی است که هزینه آن را پرداخت کنید ! البته برخلاف مورد قبل اینها کمی گران هستند.

3- اگر به ادامه تحصیل در اتحادیه اروپا اصرار دارید، به نظر من هلند یکی از بهترین گزینه ها است. چون اولاً دانشگاه های انگلیسی زبان داره هم هزینه های زندگی و تحصیل در مقایسه انگلیس خیلی پایین تر است و ضمناً در ایران هم سفارت داره. اما خب باید برای اخذ پذیرش تجربه لازم را داشته باشید، تا فرصت سوزی نشه و به خاطر یک اشتباه کوچک یک ترم یا یک سال عقب نیفتید. برای پذیرش در هلند هم سری به این سایت بزنید، می تونه راهنمای خوبی باشه.

 

4- اگر به دنبال تحصیل با هدف دریافت اقامت پس از تحصیل هستید، احتمالاً به کانادا فکر کرده اید ! اما من می خواهم بگویم، کانادا را فراموش کنید ! استرالیا مقصد بهتری برای این هدف است، دانشگاه های استرالیا خیلی بهتر پذیرش می دهند، دریافت ویزا راحت تر است و شرایط اقامت ساده تر است !

به طور کلی شانس شما برای دریافت پذیرش در استرالیا بسیار بیشتر است بنابراین زمان خود را برای کانادا هدر ندهید مگر این که شرایط خاصی دارید که به شما اطمینان می دهد که کانادایی ها شما را خواهند پذیرفت. اما به هر حال اگر سرعت دریافت پذیرش و ادامه تحصیل برای شما مهم است، پیشنهاد ما مورد اول است !

حالا اگر قانع شدید که استرالیا مقصد خوبی برای ادامه تحصیل است، حتماً سری به این سایت بزنید : www.uac.edu.au

یادداشتهای دخترانه یک نوجوان...
ما را در سایت یادداشتهای دخترانه یک نوجوان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نوجوان dokhtarane بازدید : 882 تاريخ : دوشنبه 12 تير 1391 ساعت: 12:15

نباید فکر کنیم که اینترنت و ماهواره و هزار و یک وسیله الکترونیکی ریز و درشت ، تنها تفاوت‌های زمانه با گذشته است. در عرض ۶۰ – ۵۰ سال اخیر ، خیلی اعتقادات و باورها تغییر کرده‌اند.

یک آگهی تلویزیونی مربوط به سال 1950 دیدم که در این آگهی گفته می‌شود که هر روز بر تعداد پزشکانی که سیگار کمل می‌کشند اضافه می‌شود ، پس شما هم ای خلق خدا ، کمل بکشید و لذت ببرید!

 23210115.jpg

این ویدئو را مقایسه کنید با شرایط حاضر که بسیاری از کمپانی‌های سیگارسازی مجبورند روی جعبه سیگار عکس اعضای سرطانی را بگذارند. البته این کمپانی‌ها نباید نگران چیزی باشند ، چون کشورهای جهان سوم نمی‌گذارند هیچ ضرری متوجه آنها شود.

یادداشتهای دخترانه یک نوجوان...
ما را در سایت یادداشتهای دخترانه یک نوجوان دنبال می کنید

برچسب : سیگار,آگهی,تلویزیون,تبلیغ, نویسنده : نوجوان dokhtarane بازدید : 3606 تاريخ : دوشنبه 12 تير 1391 ساعت: 3:28

از یک نوجوان که تازه امتحاناتش را داده واقعاً بیشتر از این هم بر نمی آید که چند تا عکس جالب و خنده دار را اینجا جمع کند ! این عکسهای خنده دار را ببینید !

عکس خنده دار

ادامه مطلب را ببینید ...

یادداشتهای دخترانه یک نوجوان...
ما را در سایت یادداشتهای دخترانه یک نوجوان دنبال می کنید

برچسب : عکس خنده دار, نویسنده : نوجوان dokhtarane بازدید : 2049 تاريخ : چهارشنبه 14 تير 1391 ساعت: 11:36